måndag 20 februari 2012

Våren är på väg

Våren är på väg och det är dags att antingen leta upp sin vårgarderob i klädhögen eller skaffa en ny garderob.
Själv är jag en person som kan använda kläder väldigt länge och inköpen kommer inte att bli så stora. Jag behöver dock ett par nya skor och tanken är att jag ska köpa ett par Converse om jag någon gång hittar ett par som passar och sitter bra. Mitt problem är att jag ofta trampar snett i dessa.

Jag vill också hitta ett par nya Pilot-solglasögon då en tjockis lyckades sitta sönder min förra solglasögon. Jag måste dock hitta ett par som passar mig bra, inte för stora, inte för små. Jag vågar därför inte köåpa solglasögon på nätet.

Tänkte även passa på och kanske våga testa tandblekning hemma. Dock har jag hört lite skräckhistorier om att tandköttet blivit inflammerat eller dött när man använt tandblekning. Vi får helt enkelt se hur jag gör, kanske finns det någon bra tandblekning.

Sedan ser jag fram emot att kjolarna och klänningarn kommer fram. De ger en somrig frihetskänsla. Inte för att jag själv bär klänning, men det är för det mesta snyggt när tjejerna har röda klänningar.

Inga kommentarer: